Ruisa

2014-12-03
22:14:47

Ostabilt
 
 
Jag är en komplicerad flicka som inte alltid vet vad hon vill. Jag är också väldigt klängig om jag blir för fäst vid någon, något som jag inte verkar kunna stoppa utan det blir så naturligt, sen så hatar jag mig själv så mycket efter det, när jag inser hur klängig och jobbig jag är.
Det är så mycket självhat för att det är egentligen så mycket självupptagna och själviska tankar som simmar runt i mitt huvud, och jag försöker vara så generös och snäll som möjligt, för jag skäms så jävla mycket över mig själv och över de där dåliga tankarna. Så många kanske upplever mig som en snäll och givande flicka, eller åtminstone hoppas jag det, för jag försöker verkligen hela tiden att inte låta själviska handlingar ta över mig, trots att de slinker ut ur mig då och då.
Jag kan vara en självisk självupptagen självcentrerad kall och elak martyr i mitt huvud, jag förtrycker det så gott som möjligt bara. Låter det inte komma ut på riktigt.
 
Och jag vet att du kanske inte vill höra på några snyfthistorier eller så, men det är typ vad denna blogg har blivit. En slags observerare på hur jag tar tag i vardagen, ibland går det upp, ibland går det ner.
Förlåt och tack!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: