Ruisa

2014-02-20
20:50:20

Fcking no-uppgift ♥
jag har jobbat nonstop sen klockan 5 (frickin 5,5 timmar) 
och har gått från 1 sida på arbetet till typ 400.000 sidor, är så himla stolt över mig själv, men än så länge ligger jag bara på ett c. Känns surt eftersom jag vet inte hur jag ska göra a-kriterierna... 
 
Ooo why do you care? uhuhuhu no one cares uhuhuhuh *klippklipp*
 
Åker till Orsa med bästis på lördag, oooooooo längtar jättemycket! förra gången vi var där var det bara så mysigt att jag vill drunkna! Vi hade vår egna lilla övervåning och åt kakor dag in dag ut, åkte skidor i de härliga backarna och var ute och fotade ute i skogen. Frihetskänsla ♥
Taggar: adrianxdalin, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, scemo, scene, scene girl, scenegirl;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: