Ruisa

2014-02-08
15:36:02

Hielp!!
Beställde nyss brunt löshår :S Så redd! scawy!
 
Jag har inte varit brunhårig på flera år skulle man kunna säga men det gör jag inte jag säger istället jag har inte varit brunhårig på f...yyyra fem år? 
Im so scawed!
 
Grejen är den att jag ska bli rödlila-hårig till baaaalen och det är så spennandäää
 
Och jag tänkte att kanske jag borde ha en mörk bas då (jag har just nu blont som bas) så blir det en mycket mer intensiv färg? Väldigt spänd iallafall, och jag är så spänd inför balen! Villvillvill!
 
Kanske gör en vlogg om det sen när jag får det :3
 
Hade tänkt börja vlogga på svenska, pallar inte engelska! (FUQ ENGLISH, RIGHT!?) Nä, men även om det alltid är bra träning känner jag bara att jag anstränger mig själv för mycket och det blir nästan lite töntigt haha xD
 
 
Det blir ett helvetes favorit i repris om jag vill bli blond igen OuO
 

Taggar: #6, adrianxdalin, brown hair, clip in, hairextensions, leavethepanda, ruisa, style;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: