Ruisa

2014-01-24
18:43:44

Jag är i en svårhanterad tid just nu
Oh hell yeah det är 3e gången jag kollar på Kuroshitsuji (black butler)
Åh, köpte första mangaboken för ett tag sen för jag bara hade sett serien och
jag gillar inte att läsa online eftersom det saknas något i upplevelsen plus att mangan är så lååång så jag typ tyckte att jag skulle undvika den men BOY va jag är glad att jag köpte den för det väckte gamla känslor! Jag har väl läst några enstaka kapitel online men som sagt liksom..
 
Jag ska verkligen börja köpa hela serien (thank god for science fiction bokhandeln <3)
 
fast... måste spara pengar...
 
 
 
Jag insåg inte att jag hade så många bilder :/
Men den svarthårige killen är Sebastian Michaelis, silverhåriga pojken är Ciel Phantomhive (maincharacter!!) och Grell Sutcliffe är den rödhåriga killen <3
Taggar: adrianxdalin, anime, anime gif, black butler, ciel phantomhive, fanservice, greil, grell, grell sutcliffe, kuroshitsuji, leavethepanda, manga, michaelis, ruisa, sebastian, sebastian michaelis, sutcliff, sutcliffe;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: