Ruisa

2014-01-20
22:21:45

Jag gör mig fin och dan!
 
Funderar på att färga håret svart och vit hälften hälften men jag har tyyyyyyp inte råd för det ^^
(Dessutom är det ganska mycket jobb HALLÅ JAG MÅSTE DUSCHA EN SIDA I TAGET SOM OM DET INTE VAR SVÅRT NOG LIKSOM!!!)
Försöker samla in så mycket pengar som möjligt då vi planerar att åka utomlands och fan här måste det produceras stålar!!! 
Funderar nästan på att gå runt och panta hahah xD
Än så länge är mitt sparaihoppengar-knep såhär: Ta ut VARENDA LITEN KRONA ur plånboken och lägga allt i en liten burk. (Jag är ju så magisk när det kommer till att spontanshoppa :P) Jag jobbar varje helg på en tulpanodling (plockar tulpaner, goodbye fingers Xc), jag gör så många uppgifter som möjligt hemma (jag brukar få pengar för lite större arbeten aka de mindre självklara arbeten.) och som sagt: hahaahaha jag tror jag ska börja panta eller något. It's ma money, and I need it NOW!!
 
Några snabba cash tekniker där ute???
Taggar: 2014, adrianxdalin, blue hair, dark lips, goth, gothic, ruisa, turqoise, turqoise hair;

Kommentar:
#1: Kim

Älskar udda hårfärger och du passar väldigt bra i blå! :)

2014-01-20 @ 22:27:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: