Ruisa

2014-07-08
14:50:27

Heldags mys på stranden
Har inte bloggat på ett tag, tänkte att det kan vara bra och catcha upp. Var på bio (Deliver us from evil) med Daniel i torsdag, sen på fredagen åkte jag till honom i Uppsala och var där hela helgen trots protester från mina päron. En av mina bästa helger dock :3
 
Igår var en sådan bra dag! Träffade på Sarah och Antonia då vi hade planerat att grilla och bara fetta oss som är så typiskt för oss. Fick skjuts av pappa då jag fick en hel del uppläxning om rökning och drickande och hej och hå. Med en snäll ton då, men still.
 
Möter ju upp vegetarianerna då vi går och köper majsKOLVAR, en hel jävla massa choklad, kladdkaka, vattenmelon och bananer, dricka och sen en stor fet grillat kyckling för de där tjejerna känner att kyckling är det enda de kan äta nu under deras fusktid. I'm not blaiming them, kyckling is the best!
 
Kommer dit, och fuck de jävla påsarna var minsann en vidrig plåga att bära, och det var otroligt varmt väder, men till slut så lyckades vi äntligen komma fram till stranden! 
Där sitter vi i denna fantastiska sommarvärme, snackar, solar (inte för att de behövde sola, jäkla brownies. Och jag som aldrig varit en solartjej förut tycker nu att det vore najs att få lite bränna) 
Det blev ju inte så mycket äääta choklad då den smälte till någon rolig kräm. *såg ut som bajs* VA VA JA SA INGET
 
Och äntligen tar vi oss ner till vattnet och badar! Så väldigt värt det, det var så otroligt varmt och det var sååå skönt i vattnet. 
Så där spenderade vi ett tag på att snacka om våra liv. Det är ju mycket som har hänt nu på sistone, saker som har gjort mig gladare än på länge ♥
 
Sen tar vi oss till berget precis vid stranden och börjar grilla (frickin waifus!!!) 
Vegetarianerna uppskattade kyckling!
 
Haha, sen pallade vi oss tillbaka till stranden för ett sista dopp och lite kladdkaka som avslut på dagen. Det var bara en sådan allmänt bra dag!
 
Nästa på schemat är Malin bebe på onsdag, troligtvis Nora på torsdag och Daniel på fredag-lördag!
Ser fram emot denna vecka, den har ju börjat så bra och den kommer bara vara så awesome framöver, det känner jag!
 
För att hon bjuder på en gammal bild för hon har ingen bild från gårdagen :3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: