Ruisa

2014-07-11
01:08:26

Mohohohoho
Fan härliga sommardagar man har nuförtiden!
Igår var jag med fina malin och insåg i stunden jag skulle köpa presenter att mitt bankkort var tömt (woops)
Insåg nu hur sarkastiskt första meningen lät men ärligt talat det var inte åt det negativa hållet jag skulle gå x3
Hade det skitmysigt med henne, vi gick runt i stan som man alltid gör när man är stockekare och bara älskar Stockholm så mycket som jag gör!
Den enda jag har missat att träffa nu är Hanna och det suger skitmycket för åh känns som om jag missar henne hela tiden och saknar ju tjejen. (jag är ju dum i huvudet det är ju det som är grejen)
 
Idag var också en ganska intressant dag. Jag hade bestämt träff med Nora för att fota en modellidé jag har gått runt och tänkt på hur länge som helst, bara just denna iden ville jag förverkla! 
Så vi sätter oss under en bro i Slussen och börjar måla på min kropp. Ojojoj dessa blickar, haha!
(bilder tagna från Nora, här är hennes blogg, läs den!! http://noralundberg.webblogg.se)
 

(inte det enklaste att duscha bort btw haha!)
Så dyker Tonia upp och vill (blev tvingad) hjälpa till! Så denne får hålla i den här fina upplysningspanelen man har när man är proffsfotis som Nora!
 
Så vi vandrar genom Gamla stan när vi är klara med målningen och hittar små gränder och hörn där vi kan fota i lugn och ro utan att folk ska stirra ut mig allt för mycket
(hej social fobi, här målar jag mig med rena rama krigsmålningar och går där som en gangsterhippie som är redo att döda folk med blommor eller något)
och det blev faktiskt några bilder jag gillade väldigt mycket! (svårt att acceptera sig själv när man har så mycket komplex över sin kropp och går runt med ett litet band runt brösten :S)
 
Men du vet, även om folk stirrar på en som om man vore en enhörning eller troll var det en helt galen och kul grej att bara göra bland folk. Det stärker nog mitt självförtroende och får mig nog att våga slappna av och inte tänka så mycket på vad folk tänker om mig. Jag vande mig liksom vid att se ut sådär, eller vad man nu ska säga x3 
 
När Nora var tvungen att gå hoppade Sarah in och återigen går jag, Sarah och Tonia ut på äventyr runt Stockholm. Igen.
 
Och nu ska jag skjuta mig själv för att usch så jävla mycket skräpmat aaaaaaaah!
 

Kommentar:
#1: Amanda

vad fint :)
har ditt kontoblivit kapat eller?

Svar: Haha nä jag har bara gjort av med alla pengar som var på den haha!
Ruisa

2014-07-11 @ 01:18:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: