Ruisa

2014-07-26
21:23:00

Så väldigt glad <3
Har haft riktigt fina och mysiga dagar här. Darek åsido så har vi haft det trevligt med shopping, bad och sol och glassar och god mat! Och imorgon åker vi hem! Jag längtar <3 har saknat Sverige så inåtthelvete, speciellt mina bästa vänner och min bästa kärlek, nu vill jag bara hem och gosa ner mig med dem <3
 
har fått/köpt så fina saker att jag står inte ut! Inte nog med vansen, nu har jag fått riktigt fina nike-skor av min far! Och jag har köpt jättemycket kläder och typiskt-lovisa krimskrams med halsband och armband, bl a 4 olika halsband som jag har kärat ner mig i. Jag hade köpt en silvrig som först, men den slank ner i havet så jag var tvungen att köpa en ny. När jag ändå var i Sopot och köpte en ny så hittade jag tre extra som jag föll för! 
 
 
det ser rött ut men är chockrosa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: