Ruisa

2014-06-18
22:59:54

Nämen ni har ju inte sett
Jag har skaffat dreads :D With a little heealpe from ma friiieeendz 
Och nu vet jag inte vad jag ska göra :D 
Det har gått 2 veckor sen jag duschade håret, då jag inte duschade några dagar innan jag ska skaffade dem, vilket snart är 2 veckor. Och jag känner mig inte speciellt fräsch i håret kan jag ju säga :3 vill verkligen duscha, men kollade upp en kille som sa att löshåret bara ramlar av om man duschar det innan ens egna hår har mognat? Fattar nada, hur ska detta sluta?
Jag måste fan snart ta insiativet och duscha ändå. Om de ramlar av får jag väl sätta i dem igen :'c (SO MUCH FUCKING TIME)
Nämen jag vet inte, känner någon av er läsare någon som kan hjälpa mig?
 
Obs den här bilden togs för några dagar sen, jag har i princip fixat in ganska mycket av det lösa slingorna som ni ser vid min lugg :D
 
Taggar: adrianxdalin, dreadlocks, dreads, eme, emo, emogirl, emohair, emokid, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, leavethepanda, locks, locs, rastafari, red dreads, ruisa, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair, scenekid;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: