Ruisa

2014-03-27
18:45:09

Ny bild!
För mer av mon arte: http://adrianxdalin.deviantart.com
 
 

Den här började som en skiss faktiskt. Jag tittade igenom alla mina gamla teckningar och jag började att skissa verkligen grovt och du vet, det blev bra!! : D

Förlåt om den inte är så detaljerade bakrunden, med alla sketchmarks och sådant. Jag ville bara se resultatet så jag rusade igenom en hel del (oops) BD
Kan inte vänta till Malificent kommer ut! Omg så glad! Jag älskar fantasy så mycket och jag älskar remakes av gamla Disney filmer. Jag menar c'mon: Alice in Wonderland? Snow White and the Huntsman? Jag har märkt en trend att alla biroller i de gamla filmerna får en större roll i de nya. I Alice i Underlandet, var det mer fokus på Mad Hatter (<3) och i Snow White and the Huntsman handlar mer om ... jägaren:]

Älskar det! Jag hoppas på den andra klassiska disneymovies: som Mulan eller Den lilla sjöjungfrun! Jag har alltid velat ha en bra modern sjöjungfru berättelse! Jag älskar sjöjungfrur så jävla mycket!
Och alver .. I lov'em <3

 

FORTSÄTT GÖRA EPIC REMAKES!!!

 
Taggar: adrianxdalin, alice in wonderland, alternative, deviantart, disney, disney movies, emo, emogirl, emohair, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, leavethepanda, mad hatter, malificent, remakes, ruisa, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair, snow white, the little mermaid;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: