Ruisa

2014-03-31
00:16:09

Ny teckning och tankar
för mer :http://adrianxdalin.deviantart.com
 
 
Det är mycket att göra nuförtiden, mycket att tänka på, mycket att oroa sig över. 
Hunden håller på att dö. Vi har haft honom i 10 år, han har varit med i nästan hela mitt liv, och nu börjar han coola.. Det är inte samma hund längre, inte samma Ozzy. Den hund jag kände gillade att åka bil, att gå ner till kaninerna och att ta fina promenader. Nu står han bara vid dörrkanten och glor, bara vänder tillbaka, går långsamt och hackigt in för att sova åter igen. Han har inte ätit på flera dagar, vi får knappt i honom något. Han vägrar äta, oavsett hur mycket han älskade det förr. 
Kära mor sa nyss att jag skulle gå och pussa på honom, orolig för om han kommer klara natten, orolig för att han kommer se imorgons solar gå ner. Det känns som ett farväl, så nu sitter jag bara här, 00:11, och gråter medan jag skriver. Det gör så jävla ont i hjärtat när jag tänker på att jag snart förlorar en familjemedlem. 
 
Ozzy, du är världens bästa hund. Min bror.
 
 
En gammal bild på honom, han kanske är 4 på denna.
Taggar: 2014, adrianxdalin, deviantart, dog, emo, emogirl, emohair, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, jack russel, leavethepanda, parson jack russel, ruisa, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: