Ruisa

2014-05-04
00:11:18

Bästa nostalgi ♥
"jag borde ju önska dig trevlig resa, men det vore lögn.. för jag mena ju faktiskt TVÄRT OM!"
(05:30 på andra klippet! x'D)
HAHAHAHAHAHAHA måste älska replikerna på gamla serier som dessa xD
 
 
Eller fan, de blir inte bättre med tiden, dagens beyblade och pokemon och bakugan har samma snygga catchphrases xD
 
Det här är mitt favoritavsnitt i Bleyblade första säsongen! Jag satt alltid fastklistrat framför tvn när jag var liten och kollade på Beyblade, det var verkligen min favoserie som liten!
 
 
Taggar: adrianxdalin, alternative, alts, anime, beyblade, drawing, eme, emo, emogirl, emohair, emokid, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, leavethepanda, manga, nostalgia, ray, ray kon, rei, rei kon, ruisa, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair, scenekid;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: