Ruisa

2014-05-02
10:58:03

noll procent aktiv tydligen
Häj long time no write!
Världen faller i bitar, jag har ju ingen mobil. Förlorar all kontakt med omvärlden aaaaaah!!!
Extremt frustrerande! 
Men hey! Jag har klarat mig utan telefon i 3 dagar nu, känner abstinens men fett cool ändå. Liksom här går jag och klarar mig utan mobil! I need no phone U.U
 
Igår städade vi hemma hos pappa, de kommer hem från Polen med min mya lillebrorsa nu! Så jag har fyllt på hans rum med mina gamla leksaker, lite manga (mohaha han ska bli som jag har jag bestämt!), lite kalle anka, , kinderägg, såpbubblor, och aa fotbollar och mjukisdjur! 
Det är helt galet, jag ska få en brorsa! en lillebrorsa! Jag har alltid varit minst på båda sidorna av släkten, alltid varit minst i familjen, och har väldigt få killar i min släkt. Så det här är sjukt, det går inte att beskriva riktigt. 
 
Darek heter pojken. Han är 4 år och har växt upp i Krakow, Polen. Pappa och Ewa har nu varit där i snart mer än en månad, och de kommer hem idag på eftermiddagen :O
 
Det här är supersnurrat!
 
 
 
 
 
Taggar: adrianxdalin, alternative, alts, bunny, cute bunny, deviantart, eme, emo, emogirl, emohair, emokid, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, leavethepanda, parrot, pug, ruisa, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair, scenekid;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: