Ruisa

2014-09-02
23:36:05

Äntligen fått vänner - va?
Jag umgås med människor i min skola, kära blogg I'm making progress! 
 
Spontanklippte min lugg också, hjälp why such an idiota?
 
 
 
Hm, jag trodde jag hade mycket att skriva om men när det väl kommer till kritan är jag ganska empty.
Ska fika med Malin imorn, och även sälja lite kläder till en tjej woopwoop making money!
Sci-fi affären har fortfarande inte svarat, those bastards. Vill ha ett jobb ju! 
Tror jag måste gå till dem personligen, uhuhuhu social anxiety :c 
 
Ja, vad ska man säga om den här tiden? Vad har hänt: fyllt år, varit med kompisar och pojkvännen, liksom the usual. Psykiskt? Uppochned konstant. Det handlar väldigt mycket om att komma överens med min kropp men det är lite knepigt. 
 
Slänger in en gammal goding because Green Day
 
 
busigt och väldigt sömnigt
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: