Ruisa

2014-09-28
22:37:09

Meine rumm
Saknar min loftsäng, den var underbaaar~
Men vi ställde ju en säng under den, så jag sov ju alltid bara på den sängen.
Dessutom, när Daniel kom så ville han aldrig sova där för a) det var för högt, b) han kom inte upp haha och c) han tyckte han va för lat o tjock hahah biggest lie han e pinne. Min pinne x3
 
 
 
 
Sover :O Han vill ju aldrig att jag ska fota honom, så passar på när han sover :P
 
 
Borstade även ut dreadsen. Nu är mitt hår tunt och slitet, men det är inte pga dreadsen themselves, utan det var hur jag behandlade dem när jag hade dem och speciellt när jag tog ut dem. Man använder ju balsam när man gör det så att det ska bli skonsamt mot håret som möjligt. Men när jag redan hade börjat med ett bra balsam åkte jag hem till pappa med ofärdigt hår och fick ett balsam som var väldigt dåligt och gjorde att mitt hår blev hårt och därav fick jag slita i det mer än nödvändigt. Sen fick jag ju ett bättre balsam men då hade jag ganska lite kvar att göra så :/
 
Aja, jag drogar massa kosttillskott, hårvitaminer och hårolja som jag brukade använda förut. 
Så om nån vill veta vad för olika tips och tricks som funkade bra för mitt hår och gjorde det friskt trots att jag färgade och härjade så mycket med det förr :det är bara att fråga på :3 ÄR lagom expert nu efter många år av forskning och experiment haha!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: